środa, 11 marca 2015

Bydgoskie klimaty - 1

Dzisiaj rozpoczynam nowy cykl, cykl związany z Bydgoszczą, który ma pokazać klimaty jakie udało mi się uchwycić od czasu, gdy kupiłem w sklepie na Al. 1-Maja (obecnie Gdańska) mój pierwszy porządny aparat fotograficzny, czyli rosyjski FED-4.   Na początek witryna sklepu gdzie kupiłem wspomniany aparat oraz częściowy widok na Stary Rynek w marcu 1979 roku.



W tym sklepie, późną wiosną 1978 roku, kupiłem wspomniany aparat fotograficzny, a kosztował on wówczas 3000 zł., zaś moja pensja  początkującego inżyniera wynosiła 3100 zł., zaś ORW-oski (NRD - Niemiecka Republika Demokratyczna) film do slajdów kosztował 120 zł., o ramkach do slajdów i pudełkach do nich oraz wywoływaniu filmów (Foton), nie wspominając.


Stary Rynek widziany od wylotu ulicy Magdzińskiego - marzec 1979 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię