niedziela, 9 października 2022

Plener malarski grupy plastycznej GOK Osielsko

Od piątku do niedzieli w miejscowości Borsk (ośrodek Largo) odbył się doroczny plener malarski grupy plastycznej działającej przy Gminnym Ośrodku Kultury w Osielsku.

Pogoda dopisała, humory także to i twórczość plenerowa szła dobrze, ale o tym jak dobrze to dowiemy się dopiero na wernisażu prac z tego pleneru.

Piękne widoki nad jeziorem Wdzydze położonym pośród pięknych lasów i pagórków kaszubskiej krainy czynił ten wyjazd wyjątkowym i inspirującym.

Do tego wieczorem pieczone na grillu pstrągi z miejscowej hodowli przysporzyły temu pobytowi dodatkowego klimaciku.  Byłem i jadłem największego pstrąga.  Smakował wspaniale.  

Wszystko to świetnie zorganizował pan Paweł - opiekun i nauczyciel grupy plastycznej przy GOK w Osielsku.

Poniżej kilkanaście zdjęć z tego pleneru.


Idziemy nad jezioro

Oglądamy zachód Słońca

Wskazówki przed wyjściem w plener

Pierwsze kroki w trudnym dziele tworzenia

Dziewczyny tworzyły, a ja wędrowałem po okolicy.  Między innymi trafiłem na takiego świątka (wysokość około 4 m)

Część uczestników pleneru wraz z opiekunem grupy.

Jak wyżej

Piękne widoki nad kaszubskim jeziorem

j.w.

j.w.



1 komentarz:

  1. Wojsko opuścić zechciało to można takie wycieczki z myślą przewodnią realizować z pożytkiem dla ciała i ducha.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię