sobota, 10 lutego 2024

Jak wybudowałem dom w Niemczu - 2

Zanim przejdę do meritum, czyli do sedna powyższego tytułu to jednak najpierw ponownie kilka obrazków z 1992 roku.

Tych obrazków jest na pewno niewiele bo mało kto wtedy w Niemczu inwestował i robił  w Niemczu zdjęcia lub filmy (ja mam jedne i drugie) 

W tym samym okresie mój kolega Leszek Bartkowiak zaczął sprzedawać działki na osiedlu zwanym najpierw Kominbudem, a później Zielonym i tak rozpoczęła się moda na Niemcz. Zresztą ów kolega namawiał mnie na zakup działki na swoim terenie.  Ja jednak poszedłem swoją drogą.  Jak powyżej.

Później przyszedł Rafał Jerzy także mój dobry kolega i powstała cała nowa dzielnica czyli Olimpijczyków i przyległe ulice.

I to głównie dzięki wizjom tych dwóch panów powstał nowy Niemcz.

Pewnie i bez nich by powstał, ale nie wiadomo kiedy i jaki?

Ale w tym 1992 roku nowy Niemcz zaczynał się dopiero tworzyć.  

W 1992 roku Niemcz liczył 440 mieszkańców, a obecnie liczy dziesięć razy tyle.

Poniżej kilka zdjęć z tamtego okresu:  

Marzec 1992

Kwiecień 1992



Czerwiec !992



Czerwiec 1992


 
Poprzedni post z tego cyklu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię