wtorek, 30 lipca 2024

Osielsko - gminne wspomnienia - 2

W grudniu 1991 roku nabyłem półhektarowe gospodarstwo rolniczo - ogrodnicze w Niemczu.

Zapłaciłem za nie sporo jak na tamte czasy bo to siedzisko było na które składał się dom (stary) i stodoła z oborą, liczne zabudowania gospodarcze i dwa ogrodnicze tunele foliowe.

Jako ciekawostkę dodam fakt, że ową nieruchomość zadatkował wówczas Wojciech Sypniewski, później wieloletni wójt naszej gminy.

Ja ją przebiłem, a pan wójt po latach stwierdził, że dobrze to dla niego się stało.

Poniżej link do filmu z kamery VHS, z grudnia 1992 roku, kiedy to już poczyniłem niezbyt wielkie zmiany w tym siedzisku.

 Dzisiaj na tym terenie objętym owym filmikiem są zabudowania ulicy Okoniowej.

Niemcz A.D. XII 1992


Poprzedni post z tego cyklu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię