piątek, 1 września 2017

Symboliczna data.

Dzisiaj dla mnie wyjątkowa data.  Dokładnie pięćdziesiąt lat temu, można powiedzieć, że zostałem bydgoszczaninem.

W piątkowy poranek 01.09.1967 roku zjawiłem się w pięknej auli Technikum Kolejowego Ministerstwa Komunikacji przy ulicy Kopernika 1 w Bydgoszczy.

W murach tej szkoły spędziłem pięć lat, a potem pozostałem  już na stałe w Bydgoszczy.

Niestety nie zachowały się żadne zdjęcia z tych pierwszych dni w technikum.  Najbliższe temu momentowi są zdjęcia z wycieczki klasowej do Warszawy.  Wycieczka była dwudniowa i odbywała się w połowie października 1967 roku.

Poniżej cztery zdjęcia z tej wycieczki.  Tak na marginesie dodam, że jeszcze jesteśmy w cywilnych ubraniach, gdyż mundury otrzymaliśmy dopiero po pierwszym okresie szkolnym, czyli na początku 1968 roku i obowiązkowo musieliśmy w nich chodzić do szkoły, łącznie z butami, czapką, a w chłodne dni dodatkowo w ciężkim sukiennym płaszczu.  Tak samo musieliśmy się ubierać na wszystkie szkolne imprezy oprócz bali i zabaw.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię