wtorek, 9 stycznia 2024

Ludzie mają nieprawdopodobnie krótką pamięć - 3

Aż mi głupio, że to co poprzednio pisałem tak oczywiście się sprawdza.  Niestety każdy posiadający chociaż odrobinę tak zwanego zdrowego rozsądku, na pewno to zrozumie.

Rok rządów haniebnych lewaków rozpoczął się od tego samego.  Czyli od podwyżki cen alkoholi i papierosów.  Tak samo jak napisałem lata temu w poniższym linku: Wspomniany link

I o czym to świadczy?

To pajace, amatorzy i cymbały tworzą obecny rząd, a raczej nie rząd.

Dokąd zmierzamy?

Do upadku naszej niezależności i do totalnej zależności od UE.

A kto rządzi w UE?

A kto napadł na nas 01.09.1939 roku?

I jakie były skutki owej napaści?

Ile milionów Polaków zginęło? 

I dzisiaj potomkowie owych oprawców i morderców, przebrani w szaty Niemców, a nie faszystów, o który to faszyzm nas posądzają, pouczają nas o praworządności i mówią nam, która izba naszego polskiego sądu najwyższego jest legalna, a która nie.

I na te interpretacje powołują się obecnie rządzący.

Czyż nie jest to totalny absurd? 

Dokąd w tym totalnym absurdzie, my Polacy, zmierzamy?   

Czyj interes pragną nam narzucić tuskowe ludzie?

Czy naprawdę z owym tuskiem i jego niemieckimi celami się utożsamiamy?

Ja, na pewno, nie. 

Szczytem idiotyzmu jest ciągłe wybieranie tych samych ludzi i jednocześnie liczenie na zmiany.


                                             Poprzednio pisałem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię