wtorek, 27 września 2016

Piękna Bydgoszcz - magiczny Myślęcinek

W przyrodzie zaczynają się najpiękniejsze w całym roku kolory, a piękna słoneczna pogoda i końcówka dnia, przy szerokim oświetleniu zachodzącego słońca pozwalają dostrzec to czego nie widzimy przebiegając szybkim spacerem alejki myślęcińskiego parku w pełni dnia.

Dzisiaj chodziłem po ogrodzie botanicznym i przyglądałem się temu otaczającemu mnie pięknu.  Stałem w piramidzie energetycznej i siedziałem w kamiennym kręgu oraz dojadałem resztki słodkich winogron jakie jeszcze zostały w mini winnicy istniejącej na zachodnim stoku Myślęcinka.  Zrobiłem także kilkanaście zdjęć.

Poniżej kilka z nich.









                            Poprzedni post z tego cyklu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię