poniedziałek, 27 czerwca 2016

Czerwcowa niedziela w Myślęcinku.

W minioną niedzielę (26.06.16.) odbyło się w bydgoskim Myślęcinku wiele imprez.   Pojeździłem parę godzin rowerem i niektórym z nich się przyglądałem.  Niestety do występu gwiazd (Patrycja Markowska i Kobranocka)  nie dotrwałem.

Po pierwsze zaczęło trochę padać, a do domu kawał drogi, a po drugie cała impreza zwana "Otwieraczem" już na starcie miała godzinne opóźnienie.  Zamiast o 14.00 zaczęła się o 15.00 występami bydgoskich zespołów, których gra, mnie osobiście szybko zmęczyła.

Poniżej kilka zdjęć ze wspomnianych imprez.  A na ostatnim zdjęciu (trochę marnie widać, ale zdjęcie wykonane telefonem) możemy dostrzec całą rodzinkę łabędzi (rodzice i piątka piskląt), tą samą którą fotografowałem, gdy łabędzia mama wysiadywała jaja.

Festyn rodzinny





"Otwieracz"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię