niedziela, 3 lipca 2016

Dawno temu - 1

Dawno temu, sam już się pogubiłem ile lat od tych najlepszych czasów minęło, miałem wspaniałych kolegów z którymi spędziłem moje dzieciństwo i lata nastoletnie.  To był piękny czas.  Czas pełen zabaw, pełen pomysłów i zaskoczeń, a przede wszystkim czas gry w piłkę nożną podwórkową.   Moimi kolegami w tej grze byli Tomek, Tomek, Zdzisław, Zbyszek, Michał i Janusz.  Grywaliśmy po parę godzin dziennie, głównie na moim podwórku.   Wybiliśmy parę szyb i na podwórku nigdy nie chciała rosnąć trawa, która dopiero wyrosła bujnie w tym miejscu, gdy wyjechałem do szkoły, do Bydgoszczy.

Poniżej dwójka moich najbliższych kolegów i to nie tylko od piłki.


Tomek i Zdzisław.  Moi najbliżsi koledzy - połowa lat 60-tych XX wieku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię