niedziela, 30 lipca 2017

Kilka refleksji natury ogólnej - 48 - przewrotność totalnej opozycji.

Niestety, a może i stety także ja miałem swój udział w politycznych rozgrywkach, i to chwilowo nawet na najwyższym krajowym szczeblu.  Nie miałem realnego wpływu na bieg zdarzeń. lecz raczej byłem ich czynnym obserwatorem. I chociaż wówczas myślałem inaczej to z perspektywy czasu wiem, że byłem tylko marnym pionkiem.  Nawet otarłem się w 1993 roku o najwyższy ówczesny szczebel.  Jako przewodniczący zarządu wojewódzkiego Kongresu Liberalno Demokratycznego w Bydgoszczy byłem automatycznie członkiem zarządu krajowego tej partii.  A był to czas, gdy pan Bielecki pełnił funkcję premiera, a pan Tusk był szefem KLD.  Pan Piskorski był wiceprzewodniczącym, a pan Schetyna sekretarzem generalnym KLD.  I wówczas byli to moi partyjni koledzy z którymi siedziałem w jednej sali, debatowałem, słuchałem i wymądrzałem się, a nawet pijałem z nimi wódeczkę i inne takie.

Cóż mam dzisiaj napisać?

Wierzyłem im.  Popierałem ich, a idee liberalizmu były mi bliskie i w pełni się z nimi utożsamiałem.

Działałem potem w Unii Wolności, która powstała z połączenia KLD z UD (Unia Demokratyczna).

Głosowałem z pełnym przekonaniem na PO, które powstało z Unii Wolności i w pełni popierałem wszystkie hasła wyborcze PO

http://dziwnabydgoszcz.blogspot.com/2012/10/kilka-refleksji-natury-ogolnej-3.html

Niestety żadnego z tych haseł PO nie zrealizowała, a mnie skreślono z listy członków PO z powodu niezapłaconych składek.  Jak mogłem płacić składki na partię, która totalnie mnie zawiodła?

Dzisiaj gdy słucham różnych doskonale wyszkolonych manipulatorów w rodzaju owych Szejnfeldów, Kierwińskich, Scerbów, Nitrasów, Brejzów, Grabców, o Schetynach i Budkach nie wspominając, to ogarnia mnie złość.  To oni i ich kumple, w tym i gość, który zrezygnował z funkcji premiera RP, aby zostać marionetką Angeli i ta śmieszna wicepremier (ale jaja, ale jaja), zadziwiają mnie bezustannie i niepomiernie.

Jak oni mogli tak postąpić?

Jak normalny Polak może to popierać?

Jak oni mogą narzucać nam kreację UE?

Jak mogą przeciwstawiać się nam, nam normalnym dumnym i niezależnym Polakom?

Po co to czynią?

W czyim interesie to robią?


Poprzedni post z tego cyklu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię