środa, 27 marca 2024

Minione chwile - 20

Wczoraj zakończyłem moją swojego rodzaju służbę.  Ta służba to honor i zaszczyt bycia radnym naszej gminy Osielsko.  

Zaczynałem w październiku 2006 roku.   Cztery razy mieszkańcy Niemcza wybierali mnie na swojego radnego.

Nie do mnie należy ocena czy dobrze sprawowałem tą funkcję.

Na zakończenie i w podziękowaniu, pierwszy raz w moim długim życiu, otrzymałem pięć wspaniałych róż, a przecież nazywam się Różański.

Wszyscy wszystkim dziękowali na tej uroczystości oficjalnego zakończenia VIII kadencji, to i ja niniejszym wszystkim dziękuję.

Wczorajsza sesja

Jak wyżej

Róże, oficjalne podziękowania i prezent.



                                                Poprzedni post z tego cyklu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię