sobota, 21 lipca 2012

Jedno ze źródeł polskiego prawa.

Na fali dyskusji o PSL-owskiej aferze podsłuchowej dowiadujemy się wielu ciekawych rzeczy.  Na przykład dzisiaj /21.07.12/ ukazał się w Rzeczpospolitej artykuł pod tytułem "Cała kasa partyjna".  Artykuł sam w sobie ciekawy z dużą ilością bulwersujących danych, ale artykuł każdy kto chce może sobie przeczytać.  Ja jednak chciałbym zwrócić uwagę na jeden z komentarzy zamieszczony pod tym artykułem, komentarz internautki Agi dotyczący środowiska sędziów urzędników.  Ci sędziowie często maja duży wpływ na treść i jakość tworzonego prawa, czyli są nijako jednym z jego źródeł.  Poczytajcie poniżej trochę o tym źródle.


2 komentarze:

  1. Pytanie techniczne:
    Robiłeś zdjęcie ekranu? Trochę tak wygląda. Lepiej zrobić print screena (np. na laptopie Fn+PrtSc) ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie. Wydrukowałem tekst na drukarce i sfotografowałem.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię