sobota, 14 maja 2016

Bydgoskie porównania - 1

Mam jeszcze sporo bydgoskich zdjęć z ubiegłego wieku.  Zdjęcia te wykonywałem osobiście aparatem produkcji radzieckiej FED-4.  Ten aparat kupiłem w 1975 roku, w sklepie fotograficznym "Foton" mieszczącym się na ówczesnych Alejach 1-Maja (obecnie Gdańska).  Kosztował tyle co wówczas przeciętna pensja i służył mi do czasów, aż nastały czasy aparatów cyfrowych, ale to było już na początku obecnego wieku.  Najpierw robiłem głównie slajdy, a później kolorowe (czasami czarno-białe) zdjęcia.

Dużo z tych zdjęć zaprezentowałem już na moim blogu, głównie w cyklu  "Odrobina najnowszej historii Bydgoszczy", ale teraz postanowiłem robić to inaczej.  Będę zestawiał zdjęcia z tamtych czasów ze zdjęciami współczesnymi tego samego miejsca.

Dzisiaj pierwsze takie zestawienie - ulica Mostowa z wylotem na Stary Rynek.
Maj  1979 r.

Maj  1979 r.

Maj  2016 r.

Maj  2016 r.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię