piątek, 16 kwietnia 2021

Dzisiaj - Playa Flamenca

Jak na moje możliwości to dzisiaj rowerem przejechałem dużo bo ponad 34 km.   Pojechałem na Playa Flamenca, a pod wieczór do granicy Walencji z Murcją, której przekraczanie jest nadal zakazane.

Jadąc na Playa Flamenca oprócz pięknych widoków podziwiałem deskarzy na falach, wypiłem kawę w barze na Playa Flamenca, poćwiczyłem na przyrządach gimnastycznych i  obejrzałem kilkanaście portretów poetów hiszpańskich z opisem i wierszami zamieszczonymi na płytach wmontowanych w posadzkę deptaka przy Playa Flamenca.

Piękny dzień i udana wycieczka.

Poniżej kilka zdjęć wykonanych podczas dzisiejszej jazdy.

Mil Palmeras

Kawa na plaży

Fragment plaży Playa Flamenca

Jeden z kilkunastu wizerunków hiszpańskich poetów wmontowany w deptak

Inny fragment plaży.  W głębi Punta Prima, a za nią Torre Vieja



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię