wtorek, 11 sierpnia 2015

Malutka część bydgoskiej PRAWDY.

Z ogromną przyjemnością i wielkim zadowoleniem wysłuchałem rozmowy przeprowadzonej wczoraj w bydgoskim radiu PiK pomiędzy panią redaktor Magdą Jasińską, a obecnym radnym toruńskiego sejmiku (poprzednio senatorem RP i dyrektorem bydgoskiego CO) panem Zbigniewem Pawłowiczem.  Poniżej link do tej rozmowy:

http://www.radiopik.pl/21,682,zbigniew-pawlowicz


A także mój komentarz do tej rozmowy:


Brawo panie doktorze. Tak trzymać i nie zbaczać z kursu. Jak wszyscy dobrze zrozumiemy swoją rolę i miejsce to będzie to tym co najlepsze może nas spotkać, Wierzę, że za Pana kadencji w sejmie powstanie Uniwersytet Medyczny w Bydgoszczy o co od lat walczę i o czym dyskutuję często również z pracownikami CM, którzy nieoficjalnie zawsze mi przyznają rację, ale oficjalnie tego uczynić, ze zrozumiałych względów, nie mogą. Dodam tylko, że ten temat podrzuciłem osobiście panu Rafałowi Bruskiemu w bezpośredniej parogodzinnej rozmowie i to już ponad dwa lata temu. A pan prezydent nawet zażartował sobie, że czyni mnie pełnomocnikiem w sprawie utworzenia tej bydgoskiej uczelni.



Czyżby naprawdę szło nowe???

1 komentarz:

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię