poniedziałek, 21 czerwca 2021

Dlaczego?

We wrześniu 1967 roku rozpocząłem naukę w Technikum Kolejowym Ministerstwa Komunikacji w Bydgoszczy przy ulicy Kopernika 1.  Zamiast zdawać do poznańskiego technikum kolejowego lub melioracyjnego (a miałem takie możliwości) to sam dzisiaj tak naprawdę nie wiem dlaczego wybrałem Bydgoszcz.  Pewnie dlatego, że nigdy nie byłem zwolennikiem owczego pędu i zasady, że pokorne ciele dwie matki ssie.  Może dlatego, że chciałem się wyróżniać i iść swoją indywidualną drogą, ale nie mając wówczas ukończonych nawet 15 lat trudno dzisiaj ocenić dlaczego tak postąpiłem.

We wrześniu 1967 roku zamieszkałem na stancji u państwa Brzozowskich na ulicy Bocianowo 29.  Zamieszkałem wraz z Irkiem.

Poniżej kamienica w której mieszkaliśmy. Minęło ponad pół wieku, gdy tam mieszkaliśmy, ale czas się zatrzymał bo jest tam obecnie tak samo jak było za naszych młodzieńczych lat.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię