czwartek, 18 sierpnia 2016

Ciekawostka - 9 - znalezione na strychu.

Rok temu przeprowadzałem się i sporo rzeczy z dużego strychu umieściłem w dużych kartonach w nowym garażu.  Tydzień temu wreszcie rozpakowaliśmy ostatnie kartony i jakie było moje zdziwienie, gdy w jednym z nich natrafiłem na piękne, stare rolki.

Zupełnie o nich zapomniałem, a kupiłem je w Hamburgu w 1988 roku za równowartość ówczesnej dobrej pensji.  Trochę na nich wówczas pojeździłem, a potem trafiły najpierw do pawlacza, a potem na strych.

Rolki są kolorowe i w doskonałym stanie.  W minioną niedzielę próbowałem na nich jeździć, ale nie bardzo mi to szło.  Muszę sobie kupić zabezpieczenia i wtedy do Myślęcinka.  Będzie retro.






                                 Poprzedni post z tego cyklu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię