czwartek, 17 stycznia 2019

Moje płyty gramofonowe - 9 - Koncz Zsuzsa i General


Kiedyś, dawno temu, byłem na praktyce studenckiej na Węgrzech.  I tak jak napisałem w moim poprzednim poście dotyczącym  zakupionych przeze mnie w Budapeszcie płyt długogrających dzisiaj prezentuję dwie kolejne płyty, które wówczas (23 lipca 1975 r.) w tym pięknym mieście zakupiłem.





Okładka płyty jest rozkładana, a to zdjęcie prezentuje wewnętrzny widok okładki po rozłożeniu





                                  Kertesz Leszek -  szósty utwór na stronie "A"















                            General - Szep dal - pierwszy utwór na stronie "A"





                                                       Poprzedni post z tego cyklu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię