W miniony piątek (20.09.19.) zamontowano docelowo dźwigary pionowe wiaduktu nad torami kolejowymi w Maksymilianowie. Wiadukt przechodzi nad magistralą węglową i linią do Gdyni przez Kościerzynę.
Na bydgoskim odcinku S5 jest to największa budowla inżynierska. Jest to budowla, której budowę rzadko da się na żywo oglądać, a ja czyniłem to od momentu powstawania fundamentów.
Nie będę pisał o ich parametrach bo każdy kto chce to może sobie te dane odszukać. Jednak niechaj o wielkości konstrukcji świadczą proporcje postaci pracowników spinających w górze oba elementy dźwigarów w stosunku do wielkości obiektu.
Podobno 15 kilometrowy odcinek północno - zachodniej obwodnicy Bydgoszczy ma być przejezdny do końca bieżącego roku.
Poniżej kilka zdjęć, które wykonałem na tej budowie w piątek 20.09.19.
Na bydgoskim odcinku S5 jest to największa budowla inżynierska. Jest to budowla, której budowę rzadko da się na żywo oglądać, a ja czyniłem to od momentu powstawania fundamentów.
Nie będę pisał o ich parametrach bo każdy kto chce to może sobie te dane odszukać. Jednak niechaj o wielkości konstrukcji świadczą proporcje postaci pracowników spinających w górze oba elementy dźwigarów w stosunku do wielkości obiektu.
Podobno 15 kilometrowy odcinek północno - zachodniej obwodnicy Bydgoszczy ma być przejezdny do końca bieżącego roku.
Poniżej kilka zdjęć, które wykonałem na tej budowie w piątek 20.09.19.
Widok na S5 z wiaduktu w ciągu ulicy Leszczynowej w Maksymilianowie. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię