poniedziałek, 1 czerwca 2020

I co?

Ponieważ moi pradziadkowie byli rodowitymi poznaniakami, a ja urodziłem się i wychowałem w pięknym wielkopolskim mieście Wągrowiec to sądzę, że mam szczególne prawa do wypowiadania się na poznańskie tematy.  Poniżej link do rozmowy pomiędzy Robertem Mazurkiem, a Jackiem Jaśkowiakiem, prezydentem Poznania, wyemitowanej na falach RMF FM w dniu  28.05.2020

https://www.youtube.com/watch?v=z4DH10fmwSE

Moim zdaniem komentarz jest zbyteczny.

Pytanie tylko jedno mam - czy udzielanie wywiadu i to niezależnie komu w godzinach pracy to zakres obowiązków prezydenta Poznania?  Pomijam kontekst i formę.

Moim zdaniem to jak pan redaktor Mazurek zaorał prezydenta Poznania jest wstydem dla wszystkich Poznaniaków.   Dlaczego wybrali na prezydenta swojego miasta takiego prymitywnego faceta?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię