czwartek, 26 listopada 2020

Refleksja polska.

Wiesz co to Niemiec na Wawelu zapytał Jan Zamoyski Samuela Zborowskiego (Zborowscy, jak się później okazało to ciemna strona mocy i to hańba I Rzeczpospolitej). Na szczęście nastał potem Stefan Batory, a nie wredny Habsburg. . Niestety później już było gorzej, gorzej i gorzej. Jeszcze Jan III Sobieski zabłysnął, ale potem Niemce (Sasi - za króla Sasa jedz, pij i popuszczaj pasa) rozkradli i przepili oraz doprowadzili nasz kraj do upadku i do rozbiorów. Niby historia nauczycielką jest, ale nie dla tych co za mamonę służą wrogom Rzeczpospolitej i matkę, i ojca sprzedadzą tylko po to, aby sprywatyzować za jedna dziesiątą jej wartości porządną polska firmę i, aby następne pokolenia przez długie lata z tej prywatyzacji korzystały 

Za nic mając nas.  Nas naiwnych Polaków.  A za wszystko mając na uwadze tylko i wyłącznie swój prywatny interes.

Zaś w tym co głoszą, mówią i oświadczają fałszywie brzmi troska o nas, o Polskę, o naszą przyszłość i o nasze dobro.

Wszystko to humbug i kpina.  To prywata i brak zasad.  Kiedyś to może niektórzy z owych przyjaciół naszych wrogów zrozumieją, ale będzie już za późno i zostaniemy bezwolnymi kukiełkami tych co potrafili nas tak bezczelnie i chamsko rozegrać.

Niestety. 

Żal mi moich następców.

Zawsze byłem buntownikiem i wolałem być wśród tych co decydują (chociażby w sprawach niewielkich) niż wśród tych co są poddanymi nie mając nawet pojęcia o tym, że nimi są.

I tylko dodam (ja nie stosowałem) - "Uparte trwanie przy własnych poglądach prowadzi do autodestrukcji".

Ja głosowałem na KLD, UD, UW, PO, Palikota, Kukiza,  co świadczy o tym, że nie trwałem uparcie.

Niestety za każdym razem ponosiłem dotkliwe porażki związane z tym co moi idole głosili, a tym co w praktyce czynili.

Nie będę brnął w dalsze rozważania, ale poniżej link do haseł wyborczych PO z 2007 roku. 

Całym sercem byłem wówczas z nimi.  A ile z tych haseł PO zrealizowało?  NIC.

Cupididas mater omnium mallorum.   Tak twierdzili już starożytni Grecy i Rzymianie.  Czyli chciwość jest matką wszelakiego zła.  

Mądrej głowie dość dwie słowie.



obietnice wyborcze PO z 2012 roku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię