sobota, 11 września 2021

Święto podbydgoskiej gminy Osielsko

Dzisiaj na boisku w Żołędowie odbyło się święto gminy Osielsko powiązane z obchodami XXX-lecia samorządów w III RP ( wypadała ta rocznica rok temu, ale dopiero teraz z wiadomych względów mogła się publicznie odbyć)

Na początku były podziękowania dla byłych i obecnych samorządowców.  Później wręczenie rocznicowych statuetek i okolicznościowych prezentów dla byłych i obecnych radnych oraz dla gminnych oficjeli.

Były zabawy, występy uczestniczek studia piosenki z Gminnego Ośrodka Kultury w Osielsku.

W finale tego święta wystąpiła Kasia Kowalska wraz ze swoim zespołem.

Występ był niesamowicie dynamiczny i energetyczny, a piosenkarka śpiewała super wzbudzając aplauz licznie zgromadzonej widowni, a także tańce pod sceną i wspólne śpiewy.

Bardzo udany, trwający ponad półtorej godziny, koncert.

Poniżej kilka zdjęć i filmik z tej potrzebnej i udanej imprezy.

Też otrzymałem wspomnianą statuetkę

Kasia Kowalska z zespołem

Koncert oglądałem w towarzystwie dwóch koleżanek radnych - Danki (z lewej) i Lucyny, 

Takiej frekwencji na gminnej imprezie w gminie Osielsko jeszcze nie widziałem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię