środa, 22 listopada 2023

10 lat temu na moim blogu - przypominam.

To był niewątpliwie najlepszy okres mojego życia.  O czym wtedy  nie miałem pojęcia.  Niestety - skąd jednak możemy wiedzieć w danym momencie co jest dla nas najlepsze?  Skąd wcześniej możemy wiedzieć, który nasz czas jest tym, który potem z perspektywy czasu uznamy za najlepszy?

Ja z perspektywy moich 71 lat stwierdzam, że te lata mojej szkoły średniej były najbardziej szczęśliwym okresem mojego życia bo to wówczas w niepojęty dla mnie sposób wszystko zaczęło mi sprzyjać.  Z czym wcześniej różnie bywało.  Miałem miłość, miałem cel, miałem swoje osiągnięcia i czekała mnie świetlana przyszłość. 

Już potem, aż tak optymistycznie w moim życiu nigdy nie było, ale to było potem.

Poniżej ilustracja tej chwili.  To tablo moich niezapomnianych szkolnych kolegów, wśród których owe moje szczęśliwe chwile przeminęły.  I pewnie i oni i ja nie mieliśmy wówczas pojęcia, że owe nasze szczęśliwe chwile trwają i, że nigdy już się nie powtórzą.

Koledzy z minionych chwil


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię