piątek, 26 stycznia 2024

Artysta malarz Eugeniusz Wiszniewski

W lutym 1994 roku, byliśmy w niedawno otwartym hotelu "Gołębiewski"  I trafiliśmy na karnawałowy bal podczas którego występowała Beata Kozidrak z zespołem Bajm oraz Michał Bajor. Miałem to szczęście, że osobiście poznałem tych wspaniałych artystów.

To także wówczas nabyłem w galerii sztuki umiejscowionej w hotelu Gołębiewski w Mikołajkach cudowny obraz artysty Eugeniusza Wiszniewskiego pod tytułem "Złota jesień", wymiary 69x49 cm.  Ten obraz wisi przed moimi oczyma już przez ponad 30 lat i niezmiennie mi się podoba.

Lucia pozłociła trochę, pierwotnie czarną ramę obrazu przez co patrzenie na ten obraz jest nieco spokojniejsze bo czerń ramy nie rzuca tak się w oczy.


A poniżej moment tuż przed kupowaniem tego obrazu.  Na zdjęciu Lucia i właściciel galerii, a obraz wisi jeszcze na ścianie tej galerii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię