niedziela, 29 września 2013

Moje płyty winylowe 1 - Pierwszy album Czerwonych Gitar.

Płyty zacząłem kupować już w połowie lat 60-tych minionego wieku, czasami dostawałem je także w prezencie.  Przez 35 lat nazbierałem ich około 200 sztuk i to tylko tak zwanych longplay-ów, a także kilkadziesiąt małych płyt (przeważnie "czwórek") do tego także kilkadziesiąt pocztówek dźwiękowych. Niestety w trakcie moich licznych przeprowadzek część zaginęła, a część uległa zniszczeniu.  Zostało mi ponad 50 sztuk tych największych i sporo pozostałych.  Postanowiłem co jakiś czas zamieszczać zdjęcia jednej z moich płyt, głównie po to, aby przypomnieć, iż przez długie dziesięciolecia był to najpopularniejszy sposób zapisywania utworów muzycznych, a także ze względów sentymentalnych, a być może także dla niektórych, dla walorów poznawczych i również jako swoiste ciekawostki.

Dzisiaj prezentuję  pierwszą płytę z mojej kolekcji.

Jest to zarazem pierwszy album Czerwonych Gitar wydany w 1966 roku.




Płytę otrzymałem w prezencie na Gwiazdkę 1966 roku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię