piątek, 2 grudnia 2016

Kolejnych kilka migawek z Hiszpanii.

Zdjęcia wykonałem dzisiaj (02.12.2016 r.) w ósmym pod względem liczby mieszkańców (podobnie jak Bydgoszcz w Polsce), mieście Hiszpanii czyli Murcji.  Co ciekawe z samochodu zauważyłem, że jest tutaj bardzo podobny jak w Bydgoszczy przechodzący przez rzekę (rzeka Segura).  Niestety zauważyłem rzeźbę z samochodu, gdy mieliśmy już wyjeżdżać z centrum.  Przez pół godziny krążyłem po okolicy próbując zaparkować gdzieś w pobliżu i zrobić zdjęcia.  Z powodu ogromnego nadmiaru samochodów (parkowanie w centrum jest bezpłatne) nie udało mi się tego uczynić, a potem zaczęło się robić ciemno (ok. 18.00) i wyjechaliśmy z Murcji.


Fragment słynnej katedry Santa Maria (XIV wiek)

Siedziba Grupo Fuertes (branża spożywcza) drugiej co do wielkości firmy w regionie Murcja.

Był piękny dzień.
 
Patrz Irena jaka piękna ta katedra.

Drzewa pomarańczowe przy katedrze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię