poniedziałek, 6 stycznia 2020

Bydgoskie przedpołudnie w święto Trzech Króli.

Pojechałem do miasta bo zaprosił mnie do swojej wspaniałej nowej siedziby pan prezes Grupy Kapitałowej "Immobile".

Zaparkowałem na Alei Ossolińskich i idąc koło mojej byłej szkoły (Technikum Kolejowe) doszedłem do Gdańskiej, a tutaj w okolicach Orbisu spotkałem Trzech Króli, potem zajrzałem do rozrywkowego skweru i poszedłem na Plac Kościeleckich na spotkanie z panem Rafałem Jerzym

Pan prezes oprowadził mnie po nowoczesnym, świetnie urządzonym biurowcu klasy "A".

Usiedliśmy w biurze na drugim piętrze z którego tarasów wykonałem kilka zdjęć, a potem około półtorej godziny toczyliśmy ciekawą rozmowę.

Po tej wizycie poszedłem na Stary Rynek i Wyspę Młyńską, a wracając zahaczyłem o ogród botaniczny (14 tysięcy kroków)  gdzie chwilę pomedytowałem w kamiennym kręgu, a także zaczerpnąłem energii w szkieletowej piramidzie energetycznej.

Pomimo marnej pogody (mżawka) było to miłe spotkanie oraz udany spacer i marsz.

Mam nadzieję, że osobiste spotkanie z Trzema Królami przynosi szczęście

Skwer rozrywki - fragment

Ciekawy widok na moją byłą uczelnię.

Immobile K3

Jedno z biur w K3

Widok z tarasu K3

Ciekawe co tutaj powstanie?

Dodaj napis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię