sobota, 22 maja 2021

Aktywne miasta.

Zakończył się pierwszy etap rywalizacji w ramach rowerowej stolicy Polski.  Rywalizacja odbywała się na zasadach opracowanych przez bydgoski Urząd Miejski w formie aplikacji pod tytułem "Aktywne miasta".

Pierwsze miejsce zajęła Metropolia Bydgoska.  W ramach metropolii pierwsze miejsce zajęła Bydgoszcz, a drugie gmina Osielsko.  W ramach gminy Osielsko startowało 9 zespołów.  Zespół English Country w którym startowałem ja i moja żona zajął trzecie miejsce w ramach gminy Osielsko.  W tym zespole w ramach czterdziestu zapisanych uczestników Ludmiła zajęła 11 miejsce przejechawszy w ciągu 39 dni 393,8 km.

Ja przejechałem 934,5 km w tym samym okresie i zająłem w naszej drużynie  trzecie miejsce.

W ostatnim dniu rywalizacji 21.05.2021 pojechałem nad Mar Menor i półwyspem, a raczej groblą pomiędzy Mar Menor i wielkimi salinas dojechałem na plażę w pobliżu miejsca, gdzie kończy sie 32 kilometrowa mierzeja La Manga.  Mijałem setki flamingów i dziesiątki ludzi posmarowanych ozdrowieńczym błotem z salinas..  Oddychałem super powietrzem w którym wirowały cząsteczki soli i innych zdrowych substancji z salinas, a także z wielkich hałd soli, którą się pozyskuje z owych salinas.


Salinas, flamingi i sól.

Taką groblą jechałem.  Po prawej Mar Menor, po lewej salinas, a w przodzie Morze Śródziemne.

Ot taki widoczek

Te domy to hotele i apartamentowce na końcu La Mangi.


Ciekawy widoczek

Plaża w Lo Pagan (San Pedro del Pinatar) nad Morzem Śródziemnym



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię