wtorek, 6 grudnia 2011

Moja szkoła.

Technikum Kolejowe w 1971 roku.

 
UKW w 2011 roku.



Górne zdjęcie pokazuje jak wyglądała szkoła, gdy do niej chodziłem, a dolne jak wygląda obecnie.











































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































2 komentarze:

  1. Panie Andrzeju! Pięknie i wszechstronnie się Pan rozwinął. Gratuluję! Cenię Pana sentyment do kolei, zwłaszcza bydgoskiej. Ja też go ciągle mam. Interesująco mówi Pan o winie, o swoim koledze. Zna Pan Jego rodzinne dzieje, opisując je. Bardzo podobają mi się zdjęcia. Czy to Pan je robi? Podziwiam wytrwałość w komentowaniu spraw politycznych. Martwi mnie jednak ich ton. Musi Pan być bardzo zgorzkniałym człowiekiem, skoro widzi Pan same negatywy, a zdjęcia są takie piękne-kłóci się to z opisem rzeczywistości.Piszę anonimowo ponieważ nie znam hasła do swojej poczty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zgorzkniały, lecz jestem realistą. Co do pozytywów to pełno ich w tak zwanych poprawnych mediach to po cóż ja mam to powielać po raz nie wiadomo który?

      Usuń

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię