czwartek, 8 września 2016

Kilka refleksji natury ogólnej - 41

Wczoraj rozpoczęła działalność sejmowa komisja do wyjaśnienia afery ambergold (nie zasługują Plichty na dużą literę).  Pewnie jak zwykle zakończy się to niczym, a potem wszyscy politycy będą opowiadać to co będzie im wygodne mając nas szaraczków za normalnych głupków.

Każdy, chociaż trochę myślący obserwator naszej polskiej rzeczywistości wie doskonale, że bez poparcia i udziału pewnych służb (zwanych czasami specjalnymi) coś takiego jak imperium Plichtów rozpadłoby się w parę tygodni.  A to trwało całe lata mając przy tym pełne poparcie sędziów, prokuratorów, wszelakiej maści urzędników, polityków najwyższych szczebli i czort wie kogo tam jeszcze.

Nie piszę powyższych słów po to, aby coś tam w tej sprawie przedstawić, udowodnić lub rozstrzygnąć.  Piszę to tylko jako kolejny przykład ewidentnej polskiej patologii, w której udział biorą najważniejsze osoby w naszym państwie udające teraz Greków lub wprost głupków.

Ja osobiście nabyłem w 1989 roku za równowartość 400 dolarów amerykańskich jedną akcję sławetnego "Drewbudu".  Miałem za to otrzymać drewniany dom w losowaniu za darmo, albo później zostać właścicielem domu w preferencyjnych cenach (Drewbud Terra).   Byłem tak głupi, że dwa dni i dwie noce stałem w kolejce (PKO Bydgoszcz Osiedle Leśne), aby to nabyć tą upragnioną akcję, a potem regularnie co miesiąc wpłacałem do tej "terry" całkiem przyzwoitą kwotę.   I w rezultacie zostałem takim samym durniem jak ci co uwierzyli symbolicznym plichtom (na dużą literę nie zasługują).

Jak wpłacałem na "mój dom" te 400 amerykańskich dolarów to wówczas była to równowartość prawie dwuletniego dochodu tak zwanego przeciętnego Polaka.

CZY KTOŚ KIEDYŚ ROZLICZYŁ TWÓRCĘ DREWBUDU?

CZY KTOŚ UJAWNIŁ KTO STAŁ ZA TYM NAJWIĘKSZYM PRZEKRĘTEM ZAŁOŻYCIELSKIM III RP?

NIE.

I teraz będzie tak samo.

Poniżej jeden z dowodów  kpiny z Polaków w naszym państwie.  Nikt za to nie odpowiedział, gigantyczną kasę ktoś (lub "ktosie") zgarnęli i do dzisiaj śmieją się z takich głupków jak ja.

Z ambergold będzie tak samo.

SMUTNE TO, ALE  JAKŻE  PRAWDZIWE.

TO NASZEJ BIERNOŚCI I CIĄGŁEMU POWTARZANIU, ŻE "JA SIĘ POLITYKĄ NIE INTERESUJĘ" ZAWDZIĘCZAMY TO Z CZYM MAMY DO CZYNIENIA ZAWSZE I WSZĘDZIE W NASZYM PIĘKNYM KRAJU.

.

                           Poprzedni post z tego cyklu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię