sobota, 17 czerwca 2023

Hiszpańskie refleksje - 8

Wielokrotnie przechodziłem i to przez, aż siedem lat, obok czegoś, czego dotychczas nie zauważałem. Dopiero w lutym tego roku przez przypadek zauważyłem dziwne drzewo.  Zauważyłem je z ulicy na której odbywają się czwartkowe targowiska w Cabo Roig.  Te resztki potężnego ongiś drzewa znajdują się prawie na przeciw popularnej restauracji Marinasol

To pozostałość po ogromnym drzewie, które u podstawy ma średnicę około czterech metrów.  To drzewo to pewnie odmiana kalifornijskiej sakwoji, ale nigdzie nie natrafiłem na żadne informacje o takich drzewach na południu Hiszpanii.

Poniżej trzy zdjęcia z pozostałości tego niegdyś wspaniałego drzewa..






                                               Poprzedni post z tego cyklu



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz wyraź swoją opinię